سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر صعودی ابتلا به کرونا در بخش سرفاریاب

بخشدار سرفاریاب از افزایش مبتلایان به کرونا در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی محمودی بخشدار سرفاریاب گفت: امسال آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در بخش سرفاریاب سیر صعودی داشته و این افزایش بسیار نگران کننده است.

محمودی افزود: گردشگر پذیر بودن منطقه، واقع شدن این بخش در مسیر جاده دهدشت، چرام به یاسوج و افزایش سفر‌ها و گردشگران  را از علل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بخش سرفاریاب است.

او رعایت نکردن دستورالعمل‌ های بهداشتی و افزایش دید و بازدیدها، و برپایی مراسمات عروسی و عزاداری با جمعیت زیاد و عادی انگار را از دیگر عوامل افزایش آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در بخش سرفاریاب دانست و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود با شروع تعطیلات عید فطر و افزایش سفر‌ها ورود گردشگران به مناطق گردشگری در این بخش شیوع موج جدید و خطرناک‌تر بیماری کرونا در این منطقه دور از انتظار نیست.

بخشدار سرفاریاب رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خود داری از سفر‌های غیر ضروری و الزام مردم به اجرای محدودیت‌ های کرونایی در بخش سرفاریاب را مهمترین راهکار برای قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از افزایش بیماران کرونایی در این بخش دانست و گفت: تلاش می‌شود در ایام تعطیلات محدودیت‌ های کرونایی در این بخش اعمال و با متخلفان بهداشتی نیز برخورد می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.