سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی، شب‌های قدر در مشهد اعمال نمی‌شود

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به مناسبت شب‌های قدر تمهیدات ترافیکی اعمال نشده و مراسم احیا در فضای باز و در بازه زمانی دو ساعته برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طبق اعمال تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد تصمیم ستاد کرونا مقرر شده است تا مراسم شب قدر در فضا‌های باز و در بازه زمانی ۲ساعته برگزار شود.

او افزود: بر این اساس در مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی از عصر امروز نیرو‌های راهور مستقر خواهند شد و تمهیدات پیش‌بینی شده و انسداد‌های مقطعی بسته به وضعیت محیط اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس در صورت نیاز از ساعت۱۷ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم، تردد در طول مسیر‌های میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر و همچنین قوس زیرگذر و خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر ممنوع می‌شود.


بیشتر بخوانید




سرهنگ دهنوی بیان کرد: همچنین ممنوعیت تردد در خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو، خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت دو، ممنوع است.

او تصریح کرد: همچنین بر اساس ظرفیت پذیرش پارکینگ‌های حرم مطهر از ساعت  ۲۰ شب‌های احیا تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، طرح منع تردد شبانه نیز در شب‌های قدر اجرا نمی‌شود.

طبق اعلام معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، آیین شب‌های قدر با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور تعداد معدودی از زائران در صحن‌های حرم مطهر با مرکزیت صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

بخش احیای این مراسم نیز از ساعت۲۳:۳۰ تا یک بامداد با مرثیه سرایی و با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام//ر.ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.