سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۲ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در تربت جام

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تاکنون ۲ هزار دُز واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون به گروه‌های هدف در تربت جام تزریق شده است.




به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام با اشاره به آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال گفت: گروه هدف‌ها براساس سند ملی واکسیناسیون به دانشکده اعلام می‌شوند و بر همین اساس دانشکده به صورت فراخوان از مشمولین دریافت واکسن‌ها دعوت می‌کند تا در مراکز مشخص شده برای تزریق واکسیناسیون حضور یابند.

او در خصوص واکسیناسیون کادر بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی، نظام پزشکی، جانبازان، کارکنان آرامستان، بیماران خاص و سرطانی‌ها و پاکبانان به آمار تزریق واکسن کرونا به این گروه‌ها درمنطقه جام اشاره کرد و افزود: در مجموع حدود ۲۰۰۰ نفر حداقل یک نوبت واکسن گرفته اند که ۳۰۰ نفر بالای ۸۰ سال، ۳۰۰ نفر معرفی شده نظام پزشکی، ۱۰۰ نفر بهزیستی، آرامستان‌ها و بنیاد شهید و ۱۱۰۰ نفر پرسنل دانشکده از ۴ نوع واکسن اسپوتنیک، سینوفارم، بهارات و استرازینکا دریافت کرده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام ادامه داد: تعداد کل واکسن تزریق شده به پرسنل حوزه درمان تا امروز ۵۹۲ نفر و تعداد واکسن دریافت شده برای افراد بالای ۸۰ سال؛ ۱۰۰ دز که تا کنون ۶۰ دز آن تزریق شده است.

انتهای پیام//ز. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.