سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان:

زمان ارسال آثار پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری، تمدید شد

رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان از تمدید مهلت ارسال آثار بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری تا عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام سیداحمد سجادی رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان با بیان اینکه با توجه به قابلیت‌های استان اصفهان در پژوهش‌های حوزه وقف، این بخش از جشنواره دومین بار به اصفهان واگذار شده است گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای بخش‌های هشتگانه این جشنواره تا پایان فروردین بود، باتوجه به شرایط فعلی و درخواست متقاضیان، زمان ارسال آثار در بخش پژوهشی همانند سایر بخش‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

او افزود: متقاضیان می‌توانند مقالات، پایانه نامه‌ها و یا کتاب‌هایی را که با موضوع وقف در سال گذشته منتشر شده برای داوری به دبیرخانه پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به نشانی‌های https://www.vaghffestival.ir/fa/ و https://www.vaghffestival.ir ارسال و برای ثبت آثار خود به سایت جشنواره و سایت دانشگاه علوم قرآنی مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان اظهار کرد: به افراد اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون ریال و به پنج نفر بعدی نیز هریک پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام سجادی یادآور شد: چنانچه اثری پژوهشی در فاصله پایان سال ۸۹ تا پایان فروردین سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشد می‌توانند آن را به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان ارسال کنند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.