سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش در خصوص واکسیناسیون کارکنان خود تابع وزارت بهداشت است

دریادار سیاری با بیان اینکه کار واکسیناسیون را در ارتش کشورمان آغاز کرده‌ایم، گفت: این کار را مطابق با شرایط اعلام شده انجام می‌دهیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در خصوص واکسینه کردن کارکنان آجا اظهار کرد: در این رابطه تابع مقررات کلی کشور و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت هستیم.

وی افزود: برابر شرایطی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند و همچنین مطابق با سهمیه‌ای که به ما واگذار می‌شود، ما کار واکسیناسیون نیرو‌ها را انجام می‌دهیم.

دریادار سیاری ادامه داد: مطابق با دستورالعمل‌های ارائه شده از سازمان‌های ذی‌ربط کار واکسیناسیون نیرو‌ها در ارتش آغاز شده و ادامه این کار نیز مطابق با دستورالعمل‌ها پیش می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش پادگان‌های نظامی را امن‌ترین اماکن برشمرد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی به‌طور جدی در مراکز نظامی اجرا می‌شود تا نیروی انسانی ما از سلامت برخوردار باشد و بتوانیم با آمادگی کامل از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دفاع کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۱۰:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیروهای مسلح درخط مقدم است وباید پس از کارکنان وزارت بهداشت واکسینه می شد تا بتواند خدمت رسانی کند ابتلا نیرو های انتظامی وسپاه وارتش ووزارت دغاع برای کشور یک فاجعه است ضمن اینکه واکسن فخر 1 را وزارت دفاع می سازد وواکسن های دیگر از مجموعه نیروهای مسلح درحال ورود به فاز انسانی است دریادار سیاری سخن را می گوید که نباید دو دستگی باشد ولی باید وزارت بهداشت دقت کند کارکنان اداری انها هم احتمالا واکسینه شده ولی یک نیروی انتظامی ونظامی که باید شبانه روز خدمت ودرمعرض باشد باید برای او واکسن درنظر گرفت انها بصورت اجتماع کار وزندگی می کنند ودرمعرض برخورد با بیماری ها هستند تا الان هم پروتکل ها رعایت کرده اند والا الودگی درسطح وسیع می تواند صورت گیرد