سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از ۲۵۰۰ کارشناس بهداشت محیط در یک هفته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در هفته گذشته از ۲ هزار و ۶۱۵ مرکز، امکنه عمومی و محیط و کارگاه کاری در استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  افشین دلشاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بی شک در پارسال  تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای این دانشگاه در راستای صیانت از سلامت شاغلین این حوزه در پیشگیری از کرونا ویروس و کاهش مواجهه آن موثر بود.

دلشاد افزود: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس در سراسر جهان، شعار روز جهانی بهداشت حر فه‌ای امسال «پیش بینی، آمادگی و پاسخگویی به بحران ها؛ هم اکنون برای افزایش تاب آوری در نظام‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای سرمایه گذاری نماییم.» نامگذاری شده است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی از ۲ هزار و ۶۱۵ مورد مرکز، امکنه و محیط کاری در سطح استان، ۲۰ مورد پلمب و ۱۶۵ مورد اخطاریه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: بهداشت محیط و حرفه‌ای با شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور و تهدیدکننده سلامت در محیط کار به منظور سالم سازی محیط کار و حفظ سلامت نیروی کار از وقوع حوادث و بیماری‌های ناشی از کار در جامعه می‌کاهد.
 انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.