سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجیدی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ قول می‌دهم غفوری جام را بالای سر ببرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با خستگی زیاد باز هم جنگیدند و پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما خسته بودند، اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آن‌ها افتخار می‌کنم. از تک تک آن‌ها ممنونم، چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آن‌ها بود. مجددا از آن‌ها تشکر کرده و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره تحلیلش از این تورنمنت گفت: بازی‌های گروه‌های دیگر را تماشا کردم. ما در سخت‌ترین گروه بودیم. فکر می‌کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم‌های این گروه بسیار خوب بودند. فکر می‌کنم از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند، اما در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

او در خصوص اینکه آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صد درصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت‌تر بازی می‌کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا او این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده، اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Ali
۰۸:۱۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای مجیدی از شما بعیده چنین حرفی به نظر شما اگه قرار بود ما رو بزارن قهرمان بشیم اون تیمی که توی ازادی ۳گل زد به ذوب اهن را چرا اونجور بازیکنانش را حراج وفراری دادن رو نزاشتن قهرمان بشه فرهادخان تا تیم سوگلی هس هیچ‌تیمی نمیتونه نفس بکشه سوپرجام یادته بازی ۳بر۰ با سپاهان یادته الانم که واسه کمیته برگزاری تعیین تکلیف کردن که باید اینگونه بازیها برگزار بشه و ۲ماه بعد هم ۴تا ستاره تیم رو حراج میکنن میدونم این نظر رو نمیزارن اما تیم ما داره چوب سابقه و اصالت وهویت و۲ستاره واقعیشو میخوره که بازم ارزششو داره اصالت و ریشه ما رو تاریخ فریاد میزنه ..شما هم نظر ما رو نزار مقل همیشه
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام اقای مجیدی از شما بعیده اگه قرار بود بزارن ما قهرمان بشیم خب این چن سال میزاشتن ۲ماه دیگه ستاره های تبممون رو حراج میکنن و ستارها لیگ هم ۷ساله مختص به تیم سوگلی حگومت هست و شما با چن ازیکن درجه ۳ چگونه میخواین قهرمان بشین وگرنه اون تیمی که ۳گل توی آزادی به ذوب اهن زد باید قهرمان اسیا میشد اما چرا نشد؟ چون نگذاشتن و بازیکنانش رو حراج گردن و ۷ساله سوگلی دولت باید قهرمان بشه اما همینکه اصالت و هویت وستاره هامون تاریخ فریاد میزنه گافیه و ماه هبچ وفت پشت ابر نمیمونه
مانی
۲۳:۵۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخ اخ .. هویت و ستارتون هم که خود سرمریتون هم قبول نداره .. مگه نگفت اون تنها ایرانی هستش که دستش به جام اسیا خورده .. یعنی طرف رسما تاریخچه باشگاه کیسه رو به سخره گرفت.خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.. بعدش بازیکنای پول دوستتون میزارن میرن چرا تقصیر رو گردن زمین و زمان میندازید .
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جو گرفتت بابا بزار یکم بری بالا دیشب با صلوات اومدی تا اینجا
علی
۰۸:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام اگه به تیم کمک نکنن اما صدمه هم بهش نزنن اونوقت میبینید چه حرفایی واسه گفتن داره اینا اگه میخواستن تیمی سوگلی خودشون یه ستاره واقعی گیرش بیاد شک نکن اون تیمی که توی ازادی ۳تا زدبه ذوب اهن رو بازیکنانش رو حراج وفراری نداده بودن شاید الان استقلال ۴ستاره داشت.اما فدای سر۲ستاره واقعی و اصالت و هویت ک ریشه ای که تیممون داره و خریدنی نیس اصالت
ایراندوست
۰۸:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب اقای فرهاد مجیدی : تیم شما بایستی حداقل 5 گل به این تیم الشرطه میزد . ایا تیم شما غیر از "شیخ دیاباته" پنالتی زن دیگری ندارد ؟ لطفا یک بار دیگر بازی را به اتفاق کادر فنی با دقت زیاد نگاه کنید و ایرادات تیم استقلال را در آورید.
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم بد از خودت و تیمت به دوووور