سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن ۱۰ بیمار کرونایی در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به هزار و ۹۳۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۵۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان به کرونا مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت به ۳۷ هزار و ۳۲۶ نفر و بیماران بستری مثبت و ۱۵ هزار و ۳۹ نفر رسید.

او  افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳۵ مورد بود که ۲۲۷ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هم اینک ۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان هم گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد ۶۲۱، بهار ۸۲۳، تویسرکان ۹۲۰، رزن ۶۶۰، درگزین ۲۴۴، فامنین ۲۸۱ و کبودراهنگ ۹۱۶ نفر است.

او افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۷۱۸ نفر در ملایر، هزار و ۹۸۳ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۵۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.