سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره قرآنی در دبستان شهید عباسپور اهواز

مدیر دبستان شهید عباسپور گلستان اهواز از برگزاری دومین جشنواره قرآنی بین دانش آموزان این مدرسه خبر داد.

فریدون تامرادی مدیر دبستان شهید عباسپور گلستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امسال هم به لطف خدا دومین جشنواره قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در این مدرسه در حال برگزاری است که  تا امروز بیش از ۴۰۰ دانش آموز به همراه خانواده در این جشنواره شرکت کردند.

او با بیان اینکه انتظار می رود تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰۰ خانواده مشارکت کنند، افزود: هدف از برپایی جشنواره قرآن بین دانش آموزان دبستان شهید عباسپور رواج فرهنگ قرآن خوانی،  رو آوردن آنان به قرائت قرآن، داشتن حال و هوای قرآنی بین خانواده ها  در ماه مبا رک رمضان است.

تامردای تصریح کرد: جشنواره قرآن به این صورت است که دانش آموزان با رعایت آداب قرائت مانند وضو گرفتن و رو به قبله نشستن از قرآن خواندن خود ویدیویی را ضبط کرده و برای ما ارسال می کنند البته دانش آموزان پایه اول و دوم که هنوز مسلط نیستند همرا با والدین خود ویدیو ارسال می کنند.

مدیر مدرسه شهید عباسپور اظهار داشت: کارت هدیه و یک جلد قرآن به قید قرعه به ۱۲ نفر از  برگزیدگان اهدا خواهد شد و لازم به ذکر است که هزینه خرید جوایز از سوی یک نیکوکار بر عهده گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
چکاوک
۱۵:۰۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
احسنت بر آقای طرفی با ایده های ناب
امین
۱۴:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسیار عالی
دست اقای تامرادی درد نکنه