سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۲۰۰ مسئله در مهرواره «محله همدل» استان فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از ثبت ۱۲۰۰ مسئله در مهرواره «محله همدل» استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی گفت: با مشارکت مردم تا کنون ۱۲۰۰ مسئله در طرح محله همدل در استان به ثبت رسیده و از این حیث استان فارس مقام اول را در کشور دارا است.

او با بیان اینکه طرح مهرواره محله همدل چند روز از ماه مبارک رمضان شروع شد و روند ثبت نام این برنامه تا عید سعید فطر ادامه دارد، افزود: شهروندان برای ثبت نام و درج مشکلات و مسئله‌های محله خود می‌توانند به آدرس سایت به نشانی «www.ham-del.ir» تا تاریخ ۲۰ خردادماه امسال مراجعه کنند.

او در خصوص اهمیت این طرح گفت: این طرح پیرامون مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانواده، تربیتی، مذهبی، اخلاقی، زنان و حقوقی، همچنین درخواست تهیه لوازم کمک‌آموزشی، تهیه جهیزیه، ارائه خدمات مشاوره، تهیه بسته معیشتی، ایجاد اشتغال خانگی و محله‌ای، آزادسازی زندانیان، تهیه امکانان ورزشی برای جوانان محله و راه‌اندازی کارگاه تولیدی بر اساس زیست بوم فرهنگی در محله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مردم می‌توانند با مشارکت خود مسائل محله را مطرح و با همیاری امام محله و اهالی برای رفع آن اقدام کنند و نتیجه نهایی آن می‌شود امید آفرینی در اجتماع و ایجاد انگیزه برای همکاری همه مردم در این طرح عظیم که امیدواریم زمانی برسد که بدست مردم و همیاری مسئولان مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.