سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در کردستان کاهش می‌یابد

هواشناسی برای فردای کردستان، آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید بشدت غبارآلود و کاهش دما را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خسرو سیف پناهی شعبانی کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: برای امروز جمعه و فردا شنبه جو اغلب استان پایدار بوده و بجز رشد موضعی ابر و گاهاً وزش باد که برای بعدازظهر فردا قابل توجه پیش بینی می‌شود، پدیده دیگری نخواهیم داشت.

سیف پناهی شعبانی افزود: به دنبال آن بتدریج از عصر و اوایل شب فردا شنبه تا سه شنبه هفته آینده با توجه به عبور موجی از شمال غرب کشور، شاهد افزایش ابر، وزش باد گاهاً شدید (بخصوص در بعدازظهرها) و در بعضی از نقاط استان بارش باران به همراه رعدوبرق و احتمالاً بارش تگرگ خواهیم بود.

اوگفت: انتظار داریم بارش‌ها به شکل رگباری و پراکنده بوده و عمدتاً در نیمه شمالی و تا حدودی شرقی استان و در ساعات بعدازظهر اتفاق بیافتد.

سیف پناهی شعبانی افزود: با توجه به شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح منطقه، کیفیت هوا و دید افقی از روز شنبه تا اواسط هفته آینده کاهش می‌یابد.

همچنین از فردا شنبه تا روز دوشنبه، شاهد کاهش تدریجی ۵ تا ۷ درجه‌ای دما و خنک‌تر شدن هوا در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: هواشناسی ، کاهش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.