سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت دادگاه CAS با تقاضای دستور موقت فدراسیون فوتبال

دادگاه عالی ورزش با تقاضای فدراسیون فوتبال ایران برای صدور دستور موقت جهت توقف مسابقات مقدماتی جام جهانی موافقت نکرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مطابق نامه دریافتی فدراسیون  از دادگاه عالی ورزش (CAS)، معاون بخش تجدیدنظر این دیوان با درخواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر صدور دستور موقت جهت توقف مسابقات گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موافقت نکرده است.

همچنین رسیدگی به اصل دعوای موضوع پرونده، مطابق مقررات و پس از طی مراحل مربوطه انجام و رای نهایی هیئت داوری صادر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کفاشیان بی عقل و تاج کج فهم که همیشه در رأی گیری ریاست afc از نمایندگان عربی و شیخ سلمان حمایت می کردند در این تضییع حقوق فوتبالی ما مسئولند. این کله کدوهای کج فهم نمی دانند عرب ها همیشه سیاست را وارد ورزش می کنند و حمایت از آنها اشتباه است. خدایا اینها با این بینش کم چطور پست می گیرند و مدیر و مسئول می شوند؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه ی اینا دست به دست هم دادن برای نرفتن بهترین تجربه ارزنده ما از دوره های گذشته بازیها با بحرینه که اخلال درتمرکز روانی بازیکنان شگرد نتیجه گرفتنشان است مثل برخورد فیزیکی یا فحش و ناسزاگویست بهتر که تمرین روحی و روانی تیم برای آمادگی بیشتره
عدالتخواه
۲۲:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر کرده اید حالا دادگاهcasمیاد طبق عدالت به نفع فوتبال ایران رای میده تا دلارهای سعودی وبحرینی هست خبرز از عدالت نیست درضمن خیانت تاج و کفاشیان هم مزید برعلت ظلم به فوتبال ایران است عربهای موش خوار هر وقت اراده کرده اند از هر لحاظ به ایرانی ظلم کرده اند زائر میکشند به زائر تجاوز میکنند در ورزش ظلم میکنند دولت ایران هم فقط تماشاچی است و اونا روز بروز پررو تر میشند وهیچ کس هم به داد ایرانی نمی رسه افسوس وصد افسوس