سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیاب به نوبت/ افراد بالای ۷۵ سال آماده تزریق واکسن کرونا شوند

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از فردا ۱۱ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن دارند، در صورتیکه با آن‌ها تماس برقرار شود، می‌توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و واکسن کرونا دریافت کنند.

او با بیان اینکه افراد مذکور باید پس از تماس تلفنی متصدیان بهداشت به مراکز بهداشتی مراجعه کنند تا از ایجاد ازدحام در محل‌ها جلوگیری شود، اظهار کرد: واکسیناسیون افراد ۸۰ سال را از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت کلید خورد و تا پایان امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مردانی با بیان اینکه سالمندان بالای ۸۰ سال که از سوی مراکز و پایگاه‌های بهداشتی با آن‌ها تماس حاصل نشده، می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند، افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، خوشبختانه مراکز بهداشت ما در سطح شهر چندان شلوغ نیستند و سالمندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: از زمان آغاز طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال تا ۲۴ ساعت اخیر، ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در اهواز و حدود ۹ هزار نفر در شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسینه شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.