سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ریگان:

مسئولان از کارفرمایان قدردانی کنند

حجت الاسلام رضازاده از مسئولان خواست: از کارفرمایان موفقی که در ریگان با اقدام خود، چندین نفر را مشغول به کار کرده اند، قدردانی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضازاده، امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه  در ریگان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد مجاهدت و یک دیپلمات انقلابی بود. 

او  افزود: شهید سلیمانی، فقط یک سردار نظامی نبود، او فرمانده تراز اول میدان و دیپلماسی بود و هر دو را  با هم در خدمت اسلام و مسلمین قرار داده بود و این موضوع در چهل سال مجاهدت او در میدان های مختلف از جمله نقشی که در جنگ تحمیلی به عنوان یک فرمانده جوان ایفای نقش می‌کرد، نمود داشت. 

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اینکه او در حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم جهاد می کرد، بیان کرد: حاج قاسم تفنگ جهاد و مجاهدت را روی زمین نگذاشت و  به عراق رفت و نگذاشت داعش به حرم امام حسین(ع) نزدیک شود. 

او افزود: انتظار داریم مراجع ذیربط مانند دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، قوه قضاییه و دستگا‌های امنیتی به موضوع  انتشار فایل محرمانه ظریف ورود پیدا کنند و بدخواهان و عوامل نفوذی شناسایی، محاکمه و مجازات شوند و تدابیر لازم را برای پیشگیری از حوادث مشابه فراهم آورند. 

امام جمعه ریگان تصریح کرد: دو بال میدان و دیپلماسی برای امنیت ملی هر کشور است و وزیر خارجه دیده بان حفاظت از منافع ملی و امنیت ملی در عرصه دیپلماسی است و انتظار می‌رود با هوشمندی مراقبت کند و باید مراقب اطراف و حواشی و دوست و حامیان باشد تا از نفوذ دشمن مزدور و دشمنان امنیت ملی مصون بمانند. 

او بیان داشت: حاج قاسم هنوز زنده است؛ چون ولی امر مسلمین( مدظله العالی) فرمودند باید به حاج قاسم، همانند یک مکتب نگاه کرد.

حجت الاسلام رضازاده  در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرار رسیدن روز معلم ابراز کرد: معلمان، همانند شمعی می‌سوزند تا به جامعه خودشان روشنایی بخسند.

او افزود: در سال تولید؛ پشتیبانی و مانع زدایی‌ها طلاب و روحانیون با فرهنگ سازی کار و تلاش در جامعه و در بین جوانان برنامه ریزی کنند. 

او از مسئولان خواست: در این سال از کارفرمایان موفق شهرستان که چندین نفر را مشغول به کار کرده اند قدردانی کنند. 

امام جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر از جوانان خواست: در این مراسم، شرکت کنند و با تضرع و دعا از خداوند متعال درخواست صحت و سلامتی داشته باشند.

او عنوان کرد: مساجد، حسینه‌ها و هئیت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگ برنده‌ای را در این زمینه به دست آورده اند.

او از مردم روزه دار شهرستان خواست در شب‌های قدر دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسمات رعایت کنند. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.