سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در هندیجان

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: تاکنون ۱۹۰ سالمند بالای ۸۰ سال این شهرستان علیه بیماری کرونا ویروس واکسینه شده اند.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تداوم عملیات واکسیناسیون شهروندان براساس اولویت در خطر ابتلا به بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای عملیات واکسیناسیون تاکنون ۱۹۰ سالمند بالای ۸۰ سال واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر براساس برنامه‌های وزارت بهداشت و تامین سهمیه انجام می‌شود، افزود: گروهی که در اولویت دریافت واکسن باشد، از سوی وزارت بهداشت اعلام و سپس فراخوان مراجعه برای گروه مدنظر اعلام خواهد شد.

رئیسی بیان داشت: انجام واکسیناسیون نباید موجب سهل انگاری شهروندان و کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تشویق به برگزاری مراسم عروسی، عزا، دورهمی‌های خانوادگی و ... شود، چراکه مصون ماندن از بیماری کووید-۱۹ در گروی تزریق واکسن برای عموم مردم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دستها، پرهیز از شرکت در دورهمی ها، عروسی، فاتحه خوانی و ... کادر درمان را در مهار کرونا ویروس یاری دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا رحمت کنه همه ی این سالمندان بیچاره رو که واکسن داخلی یا خارجی کرونا رو زدن.