سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان است/ مشارکت در انتخابات یعنی تقویت قدرت ملی

آیت الله حسینی همدانی گفت: قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان است و هر دو برای اقتدار و امنیت ملی کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود بابیان اینکه قدرت دیپلماسی به خاطر قدرت میدان بوده است، گفت: همه می‌دانند که دیپلماسی و میدان هر دو باهم برای امنیت ملی و اقتدار ملی کار می‌کنند. اگر در دیپلماسی قدرتی هم داشتید به خاطر قدرت میدان بود.

او به اشاره به شخصیت کم‌نظیر شهید سردار سلیمانی، افزود: همه می‌دانیم که سردار سلیمانی شخصیت کم‌نظیری که به خاطر ویژگی‌های متعددی که داشت به تنهایی برای جبهه بزرگ مقاومت و ایران اسلامی سرمایه است و روش او در مسائل گوناگون از او یک مکتب ساخت؛ که اگر دوستان زمینه تحقیق بیشتر در مکتب سلیمانی را از فرصت پیش‌آمده دنبال کنند مطلوب است. دیپلماسی و مبارزه و جهاد را آموزش می‌دهد.

امام جمعه کرج گفت: امروز همه ما موظفیم در قبال منافع ملی، امنیت ملی، اقتدار ملی، وحدت ملی، سرمایه‌های ملی و اعتماد عمومی حساس باشیم و این‌ها را به مخاطره نیاندازیم.

او افزود: خط نفوذ از اول انقلاب کارش را با ترور شروع کرد که اخیراً هم اقدامات تروریستی داشته‌اند، اما بعداً نفوذ در مراکز حساس صنعتی و هسته‌ای در دستور کارشان قرار گرفت تا اطلاعات حساس را ببرند و اخلال در کار و فعالیت مراکز ایجاد کنند و همچنین نفوذ در دستگاه‏ هاى حساس تصمیم‏گیرى و تصمیم‌سازی کشور و تلاش براى اثرگذارى در نظام محاسباتى مسئولین کشور را در دستورکار خود قرار دادند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امروز مشارکت در انتخابات یعنی تقویت قدرت ملی، چون مشارکت مردم و ایستادگی آن‌ها موجب شده است تا نقشه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود. پیام روشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بی‌اثر بودن هر نوع تحریم و تهدید است و این که مردم پایبند به آرمان‌ها و اعتقادات شان هستند.

او افزود: راهبرد دشمن در آستانه انتخابات تلاش برای کم‌رنگ کردن حضور است تا اقتدار را کم کند و بتواند با فشار به مطالباتش برسد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.