سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارسال ۱۰۱ درصد از سهمیه مالیات استان بوشهر وصول شد

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: سهمیه این استان در وصول مالیات پارسال ۵ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان تعیین شد که از این میزان ۱۰۱ درصد تحقق یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، غلامرضا احمدپری مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: وصول مالیات یکی از مهمترین ابزار‌های درآمدی است که در این حوزه برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

او ادامه داد: با کرونایی شدن فضای کشور و خسارت به بخش‌های اقتصادی به ویژه کسب و کار‌های کوچک دولت حمایت ویژه‌ای از آسیب دیدگان ناشی از کرونا دارد و در این حوزه اقدامات مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: از مهمترین عوامل رشد و توسعه جامعه وصول مالیات محسوب می‌شود که همکاری فعالان اقتصادی، تولیدی، صادراتی و خدماتی در این عرصه بسیار مهم و ضروری است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر افزود: درآمد‌های دولت در استان بوشهر از محل وصول مالیات، گمرکات، بنادر، ثبت اسناد و املاک و سایر حوزه‌های اقتصادی محقق می‌شود.


بیشتر بخوانید


احمدپری بیان کرد: سهمیه استان بوشهر در وصول مالیات پارسال ۵ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان تعیین شد که با تلاش‌ها و پیگیری‌ها این میزان ۱۰۱ درصد تحقق یافت و به ۵ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر عنوان کرد: مجتمع‌های پتروشیمی نقش مهم و تعیین کننده‌ای در وصول مالیات دارند که در این راستا اقدامات مهمی برای پرداخت مالیات از این شرکت‌ها و صنایع شده است.

او گفت: پارسال هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شد که این میزان اعتبار برای اجرا طرح‌های عمران شهری و روستایی واریز شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.