سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جهانی جدید قربانیان کرونا + جدول/ بیش از ۳ هزار نفر دیگر در هند جان باختند

بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تاکنون به بیش از ۱۵۱ میلیون نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۵۱۱۱۷۶۷۹ نفر، شمار جان باختگان به ۳۱۷۹۱۸۷ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۱۲۸۵۱۰۷۳۰ نفر افزایش یافته است. همچنین وضعیت بیش از ۱۱۱ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۴۴ هزار نفر، هند با ۱۸ میلیون و ۷۵۴ هزار نفر، برزیل با ۱۵ میلیون و ۵۹۲ هزار نفر، فرانسه با ۵ میلیون و ۵۹۲ هزار نفر، روسیه با بیش از ۴ میلیون و ۷۹۶ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۴ میلیون و ۷۸۸ هزار نفر، انگلیس با بیش از ۴ میلیون و ۴۱۴ هزار نفر، ایتالیا با بیش از ۴ میلیون و ۹ هزار نفر، اسپانیا با بیش از ۳ میلیون و ۵۱۴ هزار نفر، آلمان با بیش از ۳ میلیون و ۳۷۳ هزار نفر و آرژانتین با ۲ میلیون و ۹۵۴ هزار نفر و کلمبیا با ۲ میلیون و ۸۴۱ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا شرکت های واکسن سازی رازی یا برکت و ... ، مجوز تولید یا فرمول واکسن کرونا رو در اختیار کشورهایی مانند هند و کشورهای آفریقایی که دچار فاجعه ی بزرگ انسانی شده اند بگذارند ، یا در آن کشورها تولید مشترک راه بیاندازن ، شاید موثر واقع بشه . جان انسانها از مسایل مالی و پول مهمتره ، بر طبق قرآن هرکس جان انسانی را نجات دهد انگار جان کل انسانها را نجات داده.