سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان تأکید کرد؛

ضرورت دفن اموات در آرامستان جدید کرمان

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: برای حفظ منطقه گردشگری پردیسان قائم (عج)، سرعت‌بخشیدن به آماده‌سازی و دفن اموات در آرامستان جدید ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در بازدید از آرامستان جدید شهر کرمان که شهردار کرمان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز حضور داشتند، با اشاره به کلان‌شهر بودن شهر کرمان، وجود آرامستان مناسب را از ضرورت‌های زندگی مردم دانست و گفت: در حال حاضر در آرامستان قدیم، برای دفن اموات با مشکل مواجه هستیم.

او با بیان اینکه با ایجاد آرامستان جدید، کار بزرگ و مناسبی برای شهر کرمان انجام شده است، افزود: خوشبختانه شهرداری با تلاش و پیگیری زیاد، کار اجرای آرامستان جدید شهر کرمان را شروع کرده که امیدواریم همان‌گونه که این پروژه به شکل مطلوب طراحی شده، شاهد اجرای خوب و مطلوب آن نیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تصریح کرد: لازم است تمام جوانب کار دیده شود و با فراهم آوردن امکانات لازم، مشکلات احتمالی مردم در این آرامستان حل‌وفصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، وجود مسیر‌های ورود و خروج مناسب را از مزیت‌های مهم آرامستان جدید دانست و گفت: زمین اختصاص داده شده به آرامستان جدید نیز، مناسبِ نیاز شهر است.

او اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر امکانات مورد نیاز در آرامستان جدید فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه، با تأکید بر حفظ پردیسان قائم (عج) به‌عنوان یک منطقۀ گردشگری، انتقال هرچه زودتر دفن اموات به آرامستان جدید را ضروری برشمرد و گفت: در صورتی که شهرداری هرچه زودتر و بهتر این مکان را آماده کند، مردم برای دفن اموات خود در این مکان راغب‌تر خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: با توجه به نیاز مردم و نامناسب بودن آرامستان فعلی برای دفن اموات، باید آرامستان جدید را جایگزین و به مردم معرفی کرد؛ زیرا مکان اختصاص داده شده برای آرامستان جدید، مناسب‌تر آرامستان فعلی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.