سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا و نگرانی شدید از وضعیت شهرستان محلات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شدیداً نگران وضعیت کرونای شهرستان محلات هستیم.

دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در سفر به شهرستان محلات و در حاشیه افتتاحیه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان امام خمینی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به تغییر وضعیت کرنایی شهر‌های محلات و دلیجان از قرمز به نارنجی گفت: شدیداً نگران وضعیت کرونای شهرستان محلات هستیم.

جمالیان افزود: تغییر رنگی که در شهر‌های دلیجان و محلات رخ داده به هیچ وجه مردم را به اشتباه نیاندازد که وضعیت از لحاظ کرونا خوب است، این رنگ بندی‌ها معیار‌هایی برای محدودیت‌های هوشمند و بازگشایی اصناف است.

او اضافه کرد: محلات هنوز به پیک خود نرسیده و با این تغییر رنگ اگر خدایی نکرده رعایت مردم و صنوف کاهش پیدا کند با یک بحران جدی برخورد خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با توجه به اینکه کمبود پرسنل پرستاری در بیمارستان محلات را داریم، واقعاً خستگی و تحمل پرسنل هم رو به اتمام است. امیدوارم مردم عزیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اصنافی که بازگشایی می‌شوند کمک کنند که وضعیت بحرانی نشود.

او تاکید کرد: دعوت می‌کنم از افراد بالای ۸۵ سال زمانی که دعوت می‌شوند حتماً مراجعه کنند و نگران عوارض واکسن نباشند به دلیل اینکه ما کل کادر درمان را با انواع واکسن‌ها در کل کشور واکسینه کردیم و خدا را شکر عوارض جدی تا به الان گزارش نشده است.

جمالیان بیان کرد: این واکسن‌ها برای سن بالای ۵۰ سال عوارض بسیار کمتری را در کل دنیا داشته اند و مردم عزیز نگران نباشند و حتماً برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

او تصریح کرد: در شهرستان محلات ۷۲۴ نفر بالای سن ۸۵ سال داریم که روز گذشته ۵۰ نفر مراجعه کردند و امیدواریم امروز تعداد بیشتری از افرادی که دعوت شده‌اند مراجعه نمایند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.