سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری و مجازی

معاون آموزشی و پژوهش اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برگزاری کلاس‌های تابستانه به دو صورت حضوری و مجازی خبر داد.

حق پرست معاون آموزشی و پژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پارسال کلاس‌های آموزشی تابستانه به صورت تلفیقی در دو بخش مجازی و حضوری با رعایت دستور المعل‌های بهداشتی و حضور حداقلی کارآموزان در فضای کلاس برگزار شده و تابستان امسال نیز به همین صورت برگزار می‌شود.

او افزود: تمام دوره‌های آموزشی مراکز، بسته به شرایط تحصیلی دانش آموزان و زمان حضور آن‌ها در کلاس‌ها در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد اجرا می‌شود.

حق پرست با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در سه ماهه دوم امسال ۸۲۲ هزار و ۹۹۰ نفر ساعت آموزش در بخش دولتی برگزار شود، تصریح کرد: در بخش آموزشگاه‌های آزاد نیز ۱۸۱ هزار و ۵۹۶ نفر ساعت آموزش برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: کلیه کلاس‌ها برای کار آموزان با حداقل سن ۱۵ سال خواهد بود و از نظر سقف سنی، محدودیتی ندارد.

او عنوان کرد: ثبت نام به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.portaltvto.com در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.