سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه فردا در استان بوشهر اقامه نمی‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی حاکم بر استان، نماز جمعه فردا در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر بیان کرد: مردم مومن استان بوشهر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشتاز هستند و مشارکت گسترده‌ای در این زمینه دارند.

او با تاکید بر لزوم مشارکت در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا عنوان کرد: به دلیل وضعیت نارنجی و قرمز شهرستان‌های استان بوشهر نماز جمعه دهم اردیبهشت‌ در استان بوشهر برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر افزود: این تصمیم در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و به سبب لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.


بیشتر بخوانید


شهرستان‌های دشتی، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بوشهر، دیلم، تنگستان، دیر، کنگان، عسلویه و جم در شرایط نارنجی قرار دارند.

در طول سه هفته گذشته نماز جمعه در استان بوشهر به علت وضعیت بد کرونا اقامه نشده است.

اماکن مذهبی، فرهنگی و تفریحی استان نیز تعطیل هستند و مراسم خاص ماه مبارک رمضان نیز بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.