سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در مهاباد واکسن کرونا دریافت می‌کنند

رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان مهابادی در مقابل واکسن سینوفارم، بهارات، اسپوتنیک و استرازنکا ایمن می‌شوند.

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۱۸ نفر شامل کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، پاکبانان و بنیاد شهید واکسن کرونا سینوفارم، بهارات، اسپوتنیک و استرازنکا را دریافت می کنند.

او افزود: در حال حاضر واکسن استرازنکا به افراد بالای ۸۰ سال نیز در حال دریافت و تزریق هستند و این روند ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول عنوان کرد: حدود ۵۰ درصد کادر بهداشت, ۱۰۰ درصد خانه سالمندان ، ۱۰۰ درصد بنیاد شهید، بالای ۷۰ درصد از بیماران خاص,  ۱۰۰ درصد غسال و افراد پاکبان در مقابل واکسن کرونا ایمن شدند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد اذعان کرد: با انجام واکسیناسیون اعتقاد به پایان کرونا اشتباه است و هرگاه غفلت کردیم افزایش آمار بستری‌های مبتلا به کرونا را شاهد بودیم و تا واکسیناسیون همگانی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مهمترین راه شکست زنجیره انتقال کرونا است.

او از عموم شهروندان و افراد بالای ۸۰ سال خواست از مراجعه حضوری به مرکز بهداشت جهت دریافت و تزریق واکسن کرونا خودداری کنند، مراقبین سلامت شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت برای تزریق واکسن با شما تماس خواهند گرفت و نیاز به مراجعه حضوری به مراکز ثبت نام نیست.

تاکنون ۳۹۵ نفر در شهرستان مهاباد بر اثر بیماری کرونا جان بجان آفرین تسلیم کردند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.