سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در بروجن

عملیات اجرایی ساخت ۲ طرح عمرانی مدیریت شهری نخستین پارکینگ طبقاتی و پل روگذر بیمارستان، ولی عصر (عج) در بروجن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمزه‌علی ولییان شهردار بروجن در آیین کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی مدیریت شهری در بروجن اظهار داشت: برای ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی بروجن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های شهروندان، از سوی شهرداری بروجن در خیابان شترخون در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع و زیربنای ۱۲ هزار مترمربع با ظرفیت ۳۵۰ خودرو در شش طبقه، افزون‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری بروجن در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه نبود پارکینگ طبقاتی در بازار شهر از مهم‌ترین مشکلات این شهر به‌ویژه در حوزه ترافیک به‌شمار می‌رود، افزود: فاز نخست این طرح شامل طبقات زیرزمین، همکف و اول در سال‌جاری اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ولییان اضافه کرد: پل روگذر بیمارستان، ولی عصر (عج) این شهر به‌طول ۵۴ متر، عرض ۱۸ متر احداث می‌شود و اعتبار مورد نیاز برای اجرای پل روگذر ۲۰ میلیارد ریال است و هم‌اکنون از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ۱۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر به‌منظور دسترسی معابر، زیرسازی، آسفالت، جدول‌بندی و روشنایی نیاز دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.