سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۹)؛

از دانلود برنامه رسمی اینستاگرام تا نرم‌افزار نقشه کشی Floor Plan Creator Full

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود Google Phone 64.0.367290399 – اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل

گوگل فون عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر امکانات برای مدیریت تماس هاست که توسط شرکت معروف و معتبر Google منتشر شده است.

توانایی‌های خاص و مختلفی در فهرست این برنامه دیده می‌شود که یکی از برترین آن‌ها را می‌توان سیستم مسدود سازی تماس‌های ناشناس دانست؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت نداشتن شماره فرد تماس گیرنده از اسپم بودن آن مطلع شوند و تنها با یک لمس ان را برای همیشه در بلک لیست خود قرار دهند.

کاربران همچنین با استفاده از این برنامه قادرند تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند و در صورت نیاز مخاطبین به خصوصی را مسدود سازند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Vera Icon Pack – Beta Release 3.8 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با این نرم‌افزار Vera Icon Pack – Beta Release تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود IDM+: Fastest download manager 13.0.6 – برنامه مدیریت و افزایش سرعت دانلود

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت یکی از طاقت فرساترین کارها است ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع می‌گردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا می‌برند و برخی از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده می‌کنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی IDM+: Fastest download manager است.
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود EASR Voice Recorder Pro 243 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برنامه‌های مختلفی برای ضبط کردن صدا در گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار ندارند.

از نرم‌افزارهای این‌چنینی که قابلیت‌های بسیار مفیدی دارد و قادر به برآورده کردن نیاز کاربران است می‌توان به ASR Voice Recorder Pro 242 اشاره کرد. با دانلود این برنامه روی گوشی خود می‌توانید صدای مورد نظر در جلسه‌ها یا کلاس را با کیفیت بسیار بالا ضبط کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 186.0.0.0.79 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.21.9.1 – جدیدترین و آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیس‌بوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود Firefox Nightly for Developers 210411.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود برنامه نقشه کشی Floor Plan Creator Full برای اندروید

برنامه Floor Plan Creator Full برنامه‌ای پر امکانات برای ایجاد نقشه‌ها و پلان‌های داخلی خانه در ابعاد مختلف است که برای اندروید منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت حرفه‌ای به طراحی نقشه‌های سه بعدی پرداخته و فضای داخلی خانه‌ها را به دلخواه خود تعیین نمایند!

از توانایی‌های فوق العاده این برنامه می‌توان به ایجاد طبقات مختلف با طرح‌های داخلی متنوع اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر است. علاوه بر طراحی دیوار‌ها و محیط‌های داخلی انواعی از ابزار‌های مختلف درون فلور پلان گنجانده شده است که به وسیله آن‌ها می‌توانید به راحتی دکوراسیون داخلی خانه را انتخاب کنید.

نرم افزار به صورت کاملا هوشمند فضا‌های داخلی را اندازه گیری و مبلمان و دکوراسیون‌های متناسب با محیط را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با چیدمان محبوب خود یک محیط سه بعدی از دکوراسیون ذهنیتان را ایجاد نمایید. دو سیستم متریک و امپریال نیز موجود است که هر کسی بنا بر نیاز‌های خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. هم چنین طراحی‌های ایجاد شده در قالب عکس قابل دریافت و ذخیره هستند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Audials Radio Pro 9.4.2 – برنامه رادیو اینترنتی

یکی از برنامه‌های پخش کننده رادیو در دنیای امروز Audials Radio Pro است که می‌توان آن را یکی از برترین رادیو‌های اینترنتی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست. این برنامه توسط استودیوی Audials Radio Software توسعه یافته و به وسیله آن می‌توانید به برنامه‌های رادیویی در سراسر جهان دسترسی داشته باشید.

اکنون چیزی بیش از ۸۰ هزار ایستگاه رادیویی در این برنامه وجود دارند که در دسته بندی های مشخص و معینی قرار گرفته‌اند. حتی می‌توانید به جای آلارم دستگاه این برنامه را تنظیم کنید تا هر صبح با صدای رادیو مورد علاقه خود بیدار شوید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mobile Doc Scanner 3 + OCR 3.8.20 – برنامه اسکن حرفه ای اسناد

از گذشته تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

اکنون شرکت STOIK Soft با انتشار برنامه Mobile Doc Scanner 3 به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان از مدارک خود با کیفیتی مناسب تصویربرداری کنید و آن‌ها را به شکل فایل PDF درآورید.

نرم افزار Mobile Doc Scanner 3 ابزاری قدرتمند برای اسکن اسناد در گوشی‌های هوشمند است. این نرم افزار قابلیتی به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان که می‌خواهید مدارک خود را به سرعت اسکن و در فایل‌های JPEG یا PDF در گوشی خود ذخیره کنید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کرده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.