سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند، گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است، که وظیفه آن جمع آوری و هدایت خیرات و مبرات نیکوکاران برای نیازمندان و افرادی که در شرایط سخت قرار دارند، است.

او با بیان اینکه نظام و دستکاه‌های دولتی و خصوصی باید فرصت‌هایی برای رشد، توسعه و بالندگی در اختیار مددجویان قرار دهند افزود:کمیته امداد خراسان رضوی به این منظور حدود ۵ هزار تبلت و گوشی را تهیه و دانش آموزان اهدا کرده است.


بیشتر بخوانید


 

سیامک شمسایی مدیر بانک سینای منطقه خراسان نیز در این مراسم گفت: هر دستگاه و نهادی در کنار وظایف سازمانی، باید مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی خود را به خوبی انجام دهد.

او افزود: بانک سینا مطابق مسئولیت‌های اجتماعی در فعالیت‌های مختلف مانند کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل، زلزله، اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک به محرومان فعالیت‌های موثری داشته است.

 مدیر بانک سینا ادامه داد :بانک سینا پارسال  در استان‌های خراسان، به منظور فراهم کردن بستر اشتغال برای مجریان کمیته امداد ۳۱ فقره تسهیلات با ارزش‎ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و برای سازمان بهزیستی ۲۲ فقره تسهیلات با ارزش یک میلیارد تومان پرداخت کرده است.

تبلت های اهدایی به دانش آموزان نیازمند از سوی بانک سینا تأمین شده است.


انتهای پیام//ح. ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.