سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرزده از ادارات استان چهارمحال و بختیاری

طبق مصوبات ستاد کرونای ملی و استانی به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نظارت و بازرسی از ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به صورت سرزده از ادارات مرکز استان به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید به عمل آوردند.

شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای صحیح مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در دستور کار خود قرار داده ایم و با دستگاه‌های اجرایی که دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد را به‌خوبی رعایت نمی‌کنند با جدیت برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: طبق مصوبات ستاد کرونای ملی و استانی به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نظارت و بازرسی از ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌گیرد و با افرادی که دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا را رعایت نکنند، مطابق دستورالعمل‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.