سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودکفایی چهار هزار و ۶۷۴ خانوار مددجو در سه سال گذشته

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۹ از مجموع مجریان طرح‌های اشتغال اجرایی در سه سال گذشته چهار هزار و ۶۷۴ خانوار مددجو خودکفا شده و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در سال‌های ۹۷ تا ۹۹ بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی زودبازده با پرداخت وام‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

او گفت : طرح‌های شغلی مددجویان تحت حمایت تا پایداری کامل و درآمدزایی مناسب از حمایت، راهنمایی‌ها و نظارت‌های تخصصی کارشناسان مجرب اشتغال این نهاد بهره مند می‌شوند.

او افزود: در سال۹۹ از مجموع مجریان طرح‌های اشتغال اجرایی در سه سال گذشته چهار هزار و ۶۷۴ خانوار خودکفا شده و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

رضا طاهری افزود: دستمزد و درآمد مددجویان خودکفا شده به طور حداقل یک برابر و نیم بیشتر از حقوق تعیین شده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه امسال به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با پشتیبانی و همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم مددجویی در استان ایجاد می‌کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.