سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبه مهم بورسی دولت تکلیف بورس را به کجا می برد؟

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به ۱۰ مصوبه مهم بورسی دولت، گفت : سه تا از این مصوبات بلافاصله قابلیت اجرایی داشت و همین سبب شد دیروز و امروز شاهد بازار مثبتی باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در خصوص کارت‌های اعتباری سهام عدالت، گفت : مشمولان غیرمستقیم و افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده و تاکنون اقدام به فروش سهام خود نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت این کارت‌های اعتباری اقدام کنند.

او گفت : پارسال فراخوانی داده شد که افرادی بتوانند با انتخاب روش مستقیم، سهام خود را مدیریت کنند که برخی‌ها درخواست فروش دادند و عده‌ای هم درخواست فروش نداده‌اند که این افراد می‌توانند برای دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: دو بانک الان کار اهدای کارت‌ها را انجام می‌دهند و ۱۱ بانک دیگر در حال طی کردن فرایند‌ها و آماده کردن زیرساخت‌ها برای این امر هستند.

او در خصوص مصوبات اخیر دولت در مورد بازار سرمایه، افزود: روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصادی دولت ۱۰ مصوبه برای بازار سرمایه و بورس اعلام شد که سه تا از این مصوبات بلافاصله قابلیت اجرایی داشت و همین سبب شد دیروز و امروز بازار را مثبت ببینیم امروز شاخص ۵ هزار و ۱۰۰ واحد رشد داشته و به یک میلیون و ۲۰۷ واحد رسیده است.

بهمن گفت: هفت تا از این مصوبات باید در جلسه سران قوا مطرح و تاییدیه‌های لازم را بگیرد که اگر این موارد تایید شود قطعا بازار روز‌های خوبی را در انتظار خواهد داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.