سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولیت ماسک‌ های آلوده با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان غذا و دارو است

مدیر نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در صورت وجود ماسک آلوده‌ در کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان غذا و دارو، متولیان رسیدگی به آن هستند.

اسماعیل مهدی پور مدیر نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واردات ماسک‌های غیر بهداشتی و آلوده اظهار کرد: میزان تولید ماسک در کشور به قدری افزایش پیدا کرده است که امروز حدود ۸۰ میلیون انباشت ماسک در کشور داریم. بنابراین نیازی به واردات ماسک در کشور نیست، همچنین واردات ماسک از ماه‌های ابتدایی ورود کرونا به کشور ممنوع شده و این ممنوعیت تا امروز ادامه پیدا کرده است.

او بیان کرد: با توجه به شرایط ذکر شده در تولید ماسک و قیمت پایین این محصول در کشور واردات ماسک چه از طریق قانونی و چه از طریق قاچاق به هیچ وجه جنبه اقتصادی ندارد. ماسک‌هایی که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده حتی اگر در حقیقت شرایط فوق را داشته باشند و در بازار موجود باشد در گذشته وارد کشور شدند و تا به امروز انبار شده‌ بودند.


  • بیشتر بخوانید

مدیر نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر این که تولید کنندگان امروز در فروش محصولاتشان با مشکل موجه شده‌اند و در بازار امروز جایی برای محصولات خارجی نیست، گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان غذا و دارو به عنوان متولیان اصلی این موضوع وظیفه پیگیری آن را بر عهده دارند، چرا که سازمان حمایت به هیچ عنوان اجازه ورود به داروخانه‌ها را ندارد.

گفتنی است، به تازگی ویدئوهایی در فضای مجازی پخش شده است که نشان می‌دهد در بعضی از ماسک‌ها موجودات سیاه رنگی وجود دارند که تکان می‌خورند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.