سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات و رقابت برای ۲ هزار و۶۸۲ کرسی شورا در استان مرکزی

داوطلبان انتخابات شورا‌ها برای تصدی ۲ هزارو۶۸۲ کرسی شهری و روستایی شورا‌های اسلامی رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود و داوطلبان انتخابات شورا‌های استان مرکزی هم برای تصدی ۲ هزار و ۶۸۲ کرسی شهری و روستایی شورا‌های اسلامی رقابت می‌کنند.

اکرمی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از مجموع ۲ هزارو ۶۸۲ صندلی شورا در استان ۱۷۷ نفر در شورا‌های اسلامی شهر‌ها و ۲ هزار و۵۰۵ نفر در شورا‌های اسلامی روستا‌ها عضویت خواهند داشت.

اکرمی افزود: در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان ۹۶۷ داوطلب ثبت نام کردند و برای حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها هم ۵ هزارو ۳۸۱ داوطلب ثبت نام کردند.

او شورا‌های اسلامی را عامل گسترش و تعمیق اعتماد سیاسی دانست و اضافه کرد: مردم با انتخاب نمایندگان خود در پارلمان‌های محلی در تصمیم گیری‌های کلان و اداره شهر و روستای خود تاثیر مستقیم دارند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر وروستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس در سراسر کشور در استان مرکزی هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.