سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله دسته جمعی خانواده یک متوفی کرونایی به بیمارستان

حمله خانواده یک متوفی کرونایی، بیمارستانی در هند را تبدیل به میدان جنگ و درگیری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند طی روز‌های اخیر مرکز بحران کرونا در جهان شده و آمار بالای مبتلایان و قربانیان کرونا در این کشور به سرخط خبر‌ها تبدیل شده است. مرگ و میر بالای تعداد مبتلایان به کرونا در هند، در برخی موارد خشم خانواده‌های قربانیان از کادر درمان را دامن زده و صحنه‌هایی عجیب و باورنکردنی در بیمارستان و مراکز پزشکی در این کشور را رقم زده است.

به تازگی هجوم خانواده و اقوام یک بیمار متوفی کرونایی به بیمارستانی در هند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این حادثه که روز سه شنبه رخ داد خانواده و اقوام متوفی به پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان «آپولو» در منطقه «ساریتا ویهار» شهر دهلی حمله ور شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن بیمار ۶۲ ساله، به دلیل نبود تخت در بخش ICU جانش را از دست داد. خانواده قربانی صبح روز سه شنبه این زن را به بیمارستان منتقل کرده بودند، اما او پس از چند ساعت انتظار در بخش اورژانس به دلیل نبود تخت در بخش ICU جانش را از دست داد.


بیشتر بخوانید


خانواده و اقوام متوفی که از مرگ او خشمگین بودند با پزشکان و پرستاران بیمارستان درگیر شدند و در ویدئویی که منتشر شده محوطه بیمارستان را که تبدیل به میدان جنگ کردند. با این حال مقامات بیمارستان آپولو در بیانیه‌ای اعلام کردند که این بیمار در حالی که حالش بسیار وخیم بود به بیمارستان آورده شد. بنا به این بیانیه تیم پزشکی بیمارستان تلاش خود را برای نجات جان این زن بکار گرفتند، اما او در ساعت ۸ صبح جان باخت.

گفتنی است؛ مقامات بیمارستان رفتار و اقدام خانواده و اقوام بیمار را در قبال پزشکان و پرستارانی که همه تلاش خود را در این روز‌های سخت برای نجات جان بیماران بکار گرفته اند غیرقابل پذیرش و شوک آور خواندند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعدام
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ هندی ها همیشه دسته جمعی حمله می کنند