سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: طرح‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح های در دست اجرای حوزه کشاورزی، صمت و  گردشگری گفت: برای اجرای این طرح ها که در نقاط مختلف استان هستند ،تسهیلات مختلفی از محل های مختلف جذب شده است. 

او بیان کرد: ۱۶۸ طرح در حوزه کشاورزی در سطح استان اجرا شده که شامل واحدهای تولید دامی، گلخانه سیفی جات و پرورش گل و باغداری است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: ۳۸  طرح نیز در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده که در نیمه اول امسال بهره برداری می شود.

بهنام جو با اشاره به طرح های صنعتی اجرا شده در استان در سال های اخیر ،گفت: برخی طرح های صنعتی از جمله واحد کامیون سازی ، تولید شیرآلات و لاستیک از جمله طرح های صنعتی برتر در سطح کشور هستند.

او از اجرای ۱۵۰ طرح صنعتی و تولیدی در استان خبر داد و افزود: این طرح ها که در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی اجرا شده ، در نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای  طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری  را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح ها بیش از چهار هزار نفر در حوزه های مختلف مشغول کار می شوند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.