سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۷ میلیون لیتر سوخت پارسال در منطقه زاهدان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در سال ۹۹ بیش‌از ۱۷میلیون لیتر نفتگاز به صورت فروش مرزی در پایانه‌ها و بازارچه‌های مرزی منطقه زاهدان توزیع شده است.

ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای کمک به صادرات فرآورده‌های نفتی، کاهش قاچاق و تامین سوخت ناوگان ترانزیتی در سال ۹۹ مقدار ۱۷میلیون و ۲۹۳ هزار لیتر نفتگاز از طریق بازارچه‌ها و پایانه‌های مرزی منطقه زاهدان در نواحی زاهدان، زابل و سراوان به فروش رسید.

او  با بیان اینکه فروش سوخت مرزی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۳۹ درصدی مواجه بوده است افزود: عرضه سوخت مرزنشینان در بورس، کاهش ترددهای مرزی به دلیل ویروس کرونا و فروش سوخت در قالب طرح رزاق را از جمله دلایل این کاهش بوده است.

رییس کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی طرح‌های حمایتی دولت از مرزنشینان از جمله طرح رزاق تصریح کرد: توزیع سوخت با نرخ صادرات مرزی در قالب طرح رزاق با هدف تامین معیشت مرزنشینان، کمک به صادرات و پیشگیری از قاچاق سوخت، از ماه‌های پایانی سال ۹۹ در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

او با بیان اینکه مقدار سوخت توزیع شده در بین مرزنشینان از طریق طرح رزاق در سال ۹۹ را بیش از ۲ میلیون لیتر اعلام است خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده سوخت مورد نظر توسط متولیان این طرح از مبادی پالایشگاهی تامین و حمل و با نرخ صادرات مرزی در بین مرزنشینان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.