سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت ۵۰۰ میلیون تومانی ارشاد فارس از مساجد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: پارسال برای کمک به مساجد استان ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و این رقم تخصیص پیدا کرد که در حوزه تعمیر و تجهیز بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی در ویبنار آموزشی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «فارس همواره در قله است»، گفت: مسئولین هم وظیفه دارند به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم جامع عمل بپوشانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که سعی خواهیم کرد کمک‌های بیشتری را به کانون‌ها داشته باشیم، تاکید کرد: پارسال برای کمک به مساجد استان ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و این رقم تخصیص پیدا کرد که در حوزه تعمیر و تجهیز بود و امسال هم همین رویه را پیش خواهیم گرفت که در حوزه تعمیر و تجهیز و همچنین حوزه اجرا و فرهنگی به مساجد کمک خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که چشم انداز خوبی در نظر گرفته ایم که بتوانیم برنامه‌ها در چشم انداز چهارساله اجرایی کنیم، اظهار کرد: کمک‌های مادی و معنوی به کانون‌ها را در دستور کار قرار داده ایم.

او با اشاره به اینکه امیدواریم سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی به آن هدفی که ستاد برای کانون‌های مساجد استان در نظر گرفته است برسیم، افزود: استان فارس که با ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری در صدر قرار دارد در ثبت فعالیت‌ها هم در صدر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.