سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

هتل عباسی اصفهان وقفی است

معاون حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از یک سال گذشته تاکنون اجاره‌بهای هتل عباسی پرداخت نشده و در صورت انجام توافقات اجاره‌بها را دریافت خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت‌الاسلام اصغر توسلی معاون حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بابیان اینکه در زمینه به روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات با ارتقای سیستم‌های هوشمند در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: برای این امر در ادارات شهرستانی نیز ارتقای سیستم‌ها را در دستور کار داریم.

معاون حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برخی ادارات برای پرداخت و به روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات همکاری دارند، ابراز داشت: آن دست از اداراتی که در این زمینه همکاری نمی‌کنند با ابزار قانون پیگیری لازم را انجام خواهیم داد چراکه همه اقدامات اوقاف کارشناسی شده است و ما بر اساس نظر کارشناس اجاره‌بها را دریافت خواهیم کرد.

او در ادامه در خصوص پرداخت اجاره‌بهای هتل عباسی اصفهان تصریح کرد: در این زمینه به دنبال توافقاتی هستیم و اعلام کردیم که مباحث هتل عباسی با جدیت دنبال شود؛ یک سال است که اجاره‌بهای هتل عباسی پرداخت نشده است و در صورت انجام توافقات اجاره‌بها را دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.