سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع موادمخدر خبر داد که قصد داشتند در پوشش بار هندوانه ۱۰۴ کیلو تریاک را وارد کرمانشاه کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر و اینکه قصد انتقال محموله‌ای از استان‌های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محض مشاهده کامیون مورد نظر اقدام به توقیف آن کرده و ۱۰۴ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در بار هنداونه مخفی شده بود، کشف کردند.

جاویدان همچنین از دستگیری چهار نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: کامیون متعلق به قاچاقچیان هم روانه پارکینگ شد.

او در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳۹ کیلوگرم بوده بیش از ۳۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۸۲۰ نفر در رابطه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این افراد شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد می‌شوند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.