سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم روز جهانی قدس در استان مرکزی مجازی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم روزجهانی قدس در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: با توجه به شیوع کرونا، مراسم روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دانشی افزود: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و در راستای همکاری و تعامل با ستاد مقابله با کرونا، آیین روز جهانی قدس امسال در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نمی‌شود.

او اضافه کرد: درکنار فضای مجازی که با حضور با شکوه افراد در انزجار از رژیم غاصب اسرائیل اعلام خواهیم کرد بیش از ۲۰۰ پایگاه و ۱۶۰ مسجد هم فعال خواهند بود و برنامه‌های ویژه اجرا خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از آرمان‌های نظام اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری است، باید با تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به معرفی روز قدس و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقدام شود.

او ادامه داد: فضاسازی شهری، تولید و پخش برنامه‌های مختلف از سوی دستگاه‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، تولید و پخش آثار فاخر با محوریت روز قدس از سوی صدا و سیما، نصب بنر از سوی دستگاه‌های مختلف مقابل درب ورودی هر دستگاه و ارسال پیامک به شهروندان از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.