سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۰ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسید و مجموع جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه از یک هزار و ۶۵۷ نفر گذشت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۳۲۲ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند؛ هم‌اکنون ۸۲۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او گفت:تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه ۱۰ نفر بوده که سه نفر مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی و ۲ نفر شهرستان‌های دالاهو و اسلام آبادغرب و یک نفر شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، قصرشیرین است.

او ادامه داد:مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون، با احتساب فوتی‌های ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۵۷ نفر است.

محمدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۶۱ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.
 انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.