سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛

تقدیر اعضای شورای شهر مشهد از مدافعان سلامت

به مناسبت هفته سلامت، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از مدافعان سلامت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علی بیرجندی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در حاشیه مراسم تقدیر اعضای شورای شهر مشهد از مدافعان سلامت، گفت: توقع ما از مجموعه شهرداری و شورای شهر حمایت بیشتر از کادر درمان و تعامل بیشتر و مستمر با بخش خصوصی است.

او افزود: روند رو به تزاید بیماری کرونا در کشور چشمگیر است و با توجه به وضعیت کنونی و شواهد موجود میزان مرگ و میر کرونا همچنان صعودی است. انتظار می‌رود در این شرایط دستگاه‌های اجرایی شهر در عرصه مدیریت کرونا همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام هفته سلامت، گفت: در خصوص موضوع برچسب ویژه تردد خودروکادر درمان و همین طور عوارض کسب و پیشه سعی خواهیم کرد که اتفاقات خوبی را به منظور پاسداشت مدافعان سلامت رقم بزنیم.


بیشتربخوانید


پیشنهاد مکتوب روابط عمومی سازمان در خصوص اختصاص یکی از بوستان‌های مشهد به نام مدافعان سلامت و نصب سردیس شهدای مدافع سلامت در شهر نیز مجددا در این جلسه طرح شد و علیرضا شهریاری و مجتبی بهاروند اعضاء دیگر شورای اسلامی شهر مشهد، نیز ضمن استقبال از پیگیری جهت اجرایی شدن این پیشنهادات خبر دادند.

در پایان اعضاء شورای شهر از اعضا، و کادر درمان حاضر در طرح واکسیناسیون در محل سازمان نظام پزشکی مشهد با اهدای گل تقدیر کردند.

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.