سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزار برای اولین بار مقابل چلسی

ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید برای اولین بار بعد از جدایی از چلسی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا، ادن آزار، ستاره بلژیکی تیم فوتبال  رئال مادرید امشب و پس از دوری طولانی مدت از مسابقات به علت مصدومیت، مقابل چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد و بعد از مدت‌ها برای تیم رئال مادرید و در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

اما ادن آزار در صورت بازی کردن در مسابقه امشب می‌تواند بعد از ۳ سال، بار دیگر در استادیوم استمفورد بریج لندن حضور پیدا کند و این بار مقابل تیم سابق خود یعنی چلسی قرار بگیرد. تیمی که این ستاره ۳۰ ساله، ۷ سال در آن حضور داشته و در این مدت یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نام گرفته است.

ادن آزار با پیراهن تیم فوتبال چلسی در ۳۵۲ مسابقه به میدان رفته و در این بازی‌ها ۱۱۰ گل به ثمر رسانده و ۹۲ پاس گل نیز داده است.

وی بعد از انتقال از چلسی به رئال مادرید، نتوانست عملکرد خوب خود را در این باشگاه اسپانیایی ادامه دهد و در این ۲ سال با مصدومیت‌های فراوانی مواجه شد.

تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن در چارچوب اولین مسابقه از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.