سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار قم عنوان کرد؛

زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود/تلاش برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات

سلیمان پور گفت: لازمه مشارکت بالا در انتخابات ،فراهم کردن زمینه‌های حضور همه سلایق و جریانات سیاسی فعال در عرصه انتخابات سرنوشت‌ساز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: مراحل مختلف انتخابات در استان قم مطابق برنامه زمان‌بندی و به شکل دقیقی در حال انجام است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور را راهبرد مجریان انتخابات در استان عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم، فضای تعامل و همکاری خوبی بین ستاد انتخابات، هیات اجرایی و دیگر مجموعه‌های دست‌اندرکار انتخابات شکل گرفته است.

سلیمان پور از فضای سالم و امن به‌عنوان نقطه قوت انتخابات قم یاد کرد و گفت: اعتماد و سلامت مطلق در همکاران استانداری و فرمانداری وجود دارد و بر اساس وظیفه قانونی، تعهد و به‌عنوان امانت‌دار صدیق، از رای مردم صیانت خواهیم کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به‌ضرورت تلاش برای ایجاد بستر‌های امیدآفرینی در جامعه، از تشکیل کمیته رصد نارضایتی‌ها در معاونت سیاسی استانداری خبر داد و افزود: پایش و مدیریت دقیق پمپاژ خبری و اطلاعات ایام انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

سلیمان پور همچنین اهمیت فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی انتخابات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اهم اولویت‌ها، انتظارات و اقتضائات این حوزه احصا و در قالب بخشنامه ۱۱ ماده‌ای به شهرداری ابلاغ شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.