سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۹۳۱ محله و مسجد کرمان در مهرواره محله همدلی

مسئول مهرواره محله همدلی در کرمان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۹۳۱ محله و مسجد استان کرمان در پویش سراسری مهرواره محله همدل ثبت‌نام کرده اند.

حجت الاسلام مصطفی اژدری، مسئول طرح مهرواره محله همدلی در کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به شیوع کرونا به همت همه فعالان فرهنگی، هیئتی‌ها و مجموعه‌های جهادی در ماه رمضان تصمیم گرفتیم، گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز کنیم و دنبال حل مشکلات مردم باشیم؛ بنابراین مهرواره‌ای به نام محله همدل ایجاد شد. 

او با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان، تاکنون ۹۳۱ محله و مسجد استان کرمان در این مهرواره ثبت‌نام کرده اند، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم، مشکلات محلات و مساجد اطراف را حل کنیم و قطعا این موضوع، باعث امید بخشی به جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام اژدری بیان کرد: ثبت مسائل و مشکلات تا ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت و بعد از این زمان، در دهه سوم ماه مبارک رمضان تا آخر خرداد ماه، حل مسائل پیگیری می شود.


بیشتر بخوانید:


او با بیان اینکه تاکنون استان کرمان در این زمینه رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده است، افزود: استان کرمان، بعد از استان فارس،  بیشترین ثبت‌نام را داشته و این باعث خوشحالی است که مردم دغدغه‌مند بوده و به دنبال حل مشکلات همدیگر هستند.

مسئول طرح مهرواره همدلی در کرمان بیان داشت: بعد از پیگیری و حل مسائل محلات، به بهترین‌های شهرستان هدایایی تقدیم می‌شود.

او افزود: همچنین بهترین محله‌ای که در سطح ملی رتبه اول تا سوم را کسب کند، ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام اژدری ابراز امیدواری کرد: با یاری یکدیگر شهر و استان خودمان را آباد کنیم.

او تصریح کرد: هر شخصی در هر گوشه از استان می تواند با مراجعه به سایت مهرواره به نشانی محله همدل، مشکلات محله خود را ثبت کند.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.