سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ و نیم تن الوار چوب در مهاباد توقیف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۲ و نیم تن الوار چوب از متخلفان بخش خلیفان کشف و ضبط شد.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی طی گزارشی مبنی بر قطع شبانه درختان ۴ متخلف را شناسایی و از آنان ۲ و نیم تن الوار چوب بریده شده را کشف و ضبط کردند.

پاتو با بیان اینکه قاچاق حمل چوب به صورت خود سرانه بوده تخلف بوده و متخلفان با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند، افزود: هرگونه انباشت، جابجایی و حمل چوب در شهر‌ها و جاده‌های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و در صورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی و تخریب و تصرف اراضی ملی، اذعان کرد: قاضی ویژه‌ای نیز برای بررسی سریع پرونده‌های این حوزه تعیین شده است.

پاتو تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.