سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه هایی که به خواب کرونایی رفتند

کرونا میهمانی ناخوانده که سایه‌ای سنگین بر سر تولیدات صنایع از جمله کارخانه اختر پگاه فردوس انداخته و ۳ خط تولیداشان را از پا انداخته است.

اسماعیلی مدیر کارخانه اخترپگاه فردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از سال ۸۰ شروع به راه اندازی خط تولید کارخانه کردم و در حال حاضر تنها ۷ کارگردر ۲ خط تولید مشغول به فعالیت هستند.

او کرونا و کاهش میزان فروش محصولاتش را عامل رکود و خوابیدن ۳ خط تولیدش دانست و افزود: کارخانه ما ۵ خط تولید دارد، اما به دلیل کاهش تعداد سفارشات و نبود بازار فروش تنها با ۲ خط تولید در حال فعالیت هستیم.


بیشتر بخوانید


اسماعیلی با اشاره به اینکه تولیدات این شرکت بیشتر دربسته بندی صنایع لبنی کاربرد دارد، بیان کرد: تمامی قالب‌های لبنیات با کیفیت بالا در کارخانه ما تولید می‌شود، اما بازارش فروش خوبی نداریم و کارخانجات تولید محصولات لبنی به دلیل مشکلات و معوقات مالی واستفاده از بسته بندی‌های با کیفیت متوسط بازار فروش خوبی برای تولیدات ما نیستند.

کارخانه‌ای که تنها روی دست هفت کارگر می‌چرخد

اسماعیلی مدیرکارخانه اختر پگاه فردوس گفت: ظرفیت تولید این کارخانه بالا است، اما به دلیل نبود بازار فروش نمی‌توانیم بیشتر از ۲ خط تولید را راه بیندازیم و در ماه تنها ۱۵ تا ۲۰ روز کارخانه فعال است.

او افزود: با وجود اینکه میزان تولیدات کارخانه افت داشته، اما ماهانه حدود ۷ تن تولید داریم در صورتی که ظرفیت تولید ماهانه کارخانه ۹۰ تن است، اما به دلیل نبود سفارش و بازار فروش قادر نیستیم تولیداتمان را افزایش دهیم.

اسماعیلی بیان کرد: محصولات ما علاوه بر تامین نیاز صنایع شهرستان فردوس، آیسک، سرایان و بشرویه به شهرستان‌های تربت و مشهد نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای رونق فروش لبنیات تنها راش اینه که دولت یارانه به بخش شیر بده تا هم دامداری ها رونق بگیرن و هم قیمت تمام شده لبنیات پایی بیاد تا مردم هم بتونن خریداریشون کنن
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا ظرفیت خیلی خوبی برای تولید داره، میتونن بازاریابی رو توسعه بدن و بازار فروش خوبیو داشته باشن