سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخمین خسارت به جا مانده از زلزله سی سخت

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین لرزه بهمن ماه پارسال هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ های شهرستان دنا خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس بررسی‌ های کارشناسی، زمین لرزه بهمن ماه پارسال حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ های روبنایی و زیربنایی شهرستان دنا خسارت وارد کرده است.
 
نیک اقبالی افزود: عملیات بازسازی همه جاده‌ های شهرستان دنا و به خصوص جاده‌ های در اطراف شهر سی سخت چه به لحاظ زلزله و چه به لحاظ ترافیک ماشین‌ های سنگین در این محدوده همزمان با بازسازی شهر انجام می‌شود.

او اضافه کرد: برای باز سازی اماکن عمومی مثل ساختمان‌ های دولتی و اداری برآورد لازم انجام شده و در اختیار مسئولان ذیربط قرار گرفته است و امیدواریم به موقع بتوانند اعتبار لازم را جذب کنند.
 
نیک اقبالی  از اختصاص اعتبار به حوزه باز آفرینی شهری سی سخت هم خبر داد و گفت: ۲۰۵ میلیارد ریال برای شهر سی سخت در نظر گرفته شد که این مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای ساخت یک باب مدرسه، ۲۵ میلیارد ریال برای یک باب کتابخانه، ۴۵ میلیارد ریال برای یک باب یک فرهنگ سرا در شهرسی سخت و ۱۰۰ میلیارد ریال هم برای باز سازی معابر این شهر اختصاص داده شده است.
 
او ادامه داد: اعتبار لازم برای تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر سی سخت در نظر گرفته شده است و به صورت ویژه و خارج از نوبت، طرح جامع و تفصیلی این شهر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.