سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در بیرجند پلمب می شود

۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان بیرجند در راستای نظارت بر اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قطبی، معاون توسعه امور ورزش با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی زیر ذره بین نظارت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند گفت: پیرو اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا هر روزه از اماکن ورزشی در شهرستان‌های استان بازدید و با متخلفان مطابق دستورات توسط دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌شود.

او افزود: بر همین اساس در بازدید‌های صورت گرفته از اماکن و باشگاه‌های ورزشی شهرستان بیرجند، با وجود ابلاغ و اطلاع رسانی اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و تذکرات کتبی و شفاهی ۱۰ باشگاه ورزشی به صورت علنی و پشت در‌های بسته فعالیت داشته اند که به دستگاه‌های نظارتی معرفی و به زودی پلمب خواهند شد.

قطبی ضمن تقدیر از مدیران باشگاه‌های ورزشی، روسای هیات‌های ورزشی و مدیران اماکن ورزشی که در این طرح همراهی می‌کنند، گفت:در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و مردم با خاطیان به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد و در صورت مشاهده فعالیت ورزشی قطعا باشگاه متخلف پلمب و در صورت تکرار، مجوز فعالیت باشگاه مذکور ابطال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.