سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی:

خشکسالی، سالی سخت را برای تامین نهاده های کشاورزی رقم زد

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی امسال و افزایش قیمت نهاده‌ ها، سال سختی برای کشاورزی و دامداری پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد اسماعیلی قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: سلسله ارزیابی عملکرد ماهانه و فرایند ارتقاء شاخص‌ های عملکرد در مشهد حاکی از همکاری و مساعدت مدیر و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی مشهد می‌باشد که این مهم انکارناپذیر است.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به خشکسالی و تبعات آن و افزایش قیمت نهاده‌ ها سال سختی پیش رو داریم و باید توان خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم شرایط تحقق شعار سال مبنی بررفع مشکلات ومانع زدایی‌ها را فراهم نماییم و همچنین باید چالش‌ ها را مدیریت و برنامه ریزی نمود و راهکار‌ های رفع موانع را تعیین و مشکلات را به حداقل رساند و راه‌ های موثر در جهت پیشبرد اهداف را به کار گرفت و امنیت غذایی را محقق کرد.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کرد و جنگ تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را به فرصت تبدیل کرد تأمین نهاده‌ های کشاورزی و دام، حفظ دام مولد را در فعالیت‌ های خود قرار دهیم و رصد و پایش را به صورت مستمر و جدی پیگیری کنید و با متخلفین برخورد جدی نماییم.

اسماعیلی بیان کرد: مکانیزاسیون وتوجه به کشت در راستای مبارزه با آفات و بیماری‌ها و علف‌ های هرز، جذب به موقع اعتبارات و مصرف بهینه اعتبارات تخصیص داده شده حذف واسطه و دلال‌ها، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها، بازار روستا و بازار محله‌ها، آموزش و توانمندی آموزش از جمله اولویت‌های سازمان در امسال می باشند که باید برای تحقق شعار سال از همه ظرفیت‌ های ممکن استفاده کنیم و با احصا و به موقع چالش‌ها و راهکار‌ های پیشنهادی برای رفع موانع تمام همت خود را به کار گیریم.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه سهم عمده‌ای از عملکرد خراسان رضوی را مشهد بر عهده دارد، همکاران جهاد کشاورزی به عنوان متولی امنیت غذایی رسالت بزرگی بر دوش دارند.

در پایان مراسم از زحمات امید طهماسبی‌زاده در دوران تصدی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد تقدیر و سعید خوش‌قامت به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی مشهد منصوب شد.

 

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.