سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت کشتی‌گیر لارستانی در تیم ملی آلیش

محمدرضا عسکرپور، کشتی‌گیر لارستانی با موفقیت در رقابت‌های انتخابی، به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش درآمد تا مسابقات آسیایی و جهانی این تیم را همراهی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حکمت الله ملتفت نائب رئیس هیئت کشتی لارستان گفت: محمدرضا عسکرپور، موفق شد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشتی آلیش، عنوان نخست را کسب کرده و به تیم ملی راه یابد.

او افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور اول پیکار‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش، وحید میرفتح الهی دارنده چندین مدال کشتی فرنگی قهرمانی کشور از تهران را با حساب ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز جلال شاهمرادی دیگر نماینده تهران را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرد.

ملتفت ادامه داد: محمدرضا عسکرپور در دور سوم این رقابت‌ها در مقابل حامد سلیمی قهرمان کهنه کار کشتی آلیش ایران قرار گرفت و موفق شد این کشتی گیر سمنانی که چندین عنوان قهرمانی کشور و بین المللی را در کارنامه داشت را با حساب ۷ بر یک از پیش رو بردارد.

او با اشاره به اینکه طبق مصوبه کمیته سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی، هر کشتی گیری که در دیدار فینال، دو برد کسب کند به عنوان ملی پوش شناخته می‌شود، گفت: به همین منظور محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم این پیکار‌ها با حامد سلیمی مسابقه دوم را برگزار و موفق شد با نتیجه صفر بر صفر و با محاسبه اخطار بیشتر این کشتی گیر را شکست و ملی پوش وزن ۷۰ کیلوی تیم ملی کشتی آلیش جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان شود.

نایب رئیس هیئت کشتی لارستان تصریح کرد: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش ایران با شرکت ۲۱ کشتی گیر در شش وزن به میزبانی لارستان برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.