سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مسائل و مشکلات منطقه توده ده بالا

بخشدار مرکزی تفت از پیگیری و مکاتبات خود با مسئولان استانی و شهرستانی به منظور رفع مسائل و مشکلات اهالی منطقه توده ده بالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی صادقیان، بخشدار مرکزی تفت گفت: اهالی منطقه توده بالا به بیان مشکلات و خواسته‌های خود ازجمله عدم دید کافی در دوپیچ اصلی در جاده عبوری به مناطق بالادست، نامناسب بودن پل حسینیه توده، تخریب قسمت‌هایی از دیوار ساحلی کنار جاده براثر بارش‌های سال قبل پرداختند.

او ادامه داد: همچنین سنگفرش کف رودخانه با کاربری خیابان، ساخت وساز‌های غیرمجاز و آزادسازی خیابان اصلی و پیگیری برای اجرایی شدن پروژه‌های درخواستی و رفع مسائل و مشکلات مطرح شده از دیگر مشکلات مردم بود.

مصطفی صادقیان در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد در بازدید از مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی، مشکلات و درخواست‌ها احصاء و اولویت بندی شود تا در جلسات با مسئولان استانی و شهرستانی برای تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی درخواستی و رفع مسائل و مشکلات موجود در این مناطق پیگیری لازم صورت گیرد.

بخشدار مرکزی تفت افزایش سهم پرداختی مالیات ارزش‌افزوده به دهیاری‌های این بخش را از اقدامات اساسی در این بخش نام برد و بیان داشت: سعی خواهد شد در فرصت باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم نهضت اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌های بخش راه بیفتد تا حد امکان مسائل و مشکلات اهالی این مناطق رفع شود.

صادقیان برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز را یکی دیگر از برنامه‌های خود دانست و اظهار داشت: سعی خواهد شد با همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولان دستگاه قضا و کمسیون ماده ۹۹ برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این بخش صورت گیرد.

بخشدار مرکزی از پیگیری و مکاتبات خود با مسئولان استانی و شهرستانی به منظور رفع مسائل و مشکلات اهالی منطقه توده ده بالا خبر داد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.